środa, 29 sierpnia 2012

To Eat Dr Bardadyn Beauty Line - musli NOWOŚĆ

Przesyłka,  jaką jakiś czas temu otrzymałam od ZPC Otmuchów Marketing, oprócz chałwy od Odry otrzymałam również musli z serii Beauty Line. Produkty z tej serii zostały opracowane z myślą o osobach, które dbają o zdrowie i urodę. Seria Beauty Line jest cennym źródłem składników odżywczych mających wpływ na wygląd skóry, włosów i paznokci. Składniki użyte do produkcji zostały tak dobrane, aby zawierały dużą ilość substancji odżywczych, naturalnych witamin, minerałów i błonnika.
Każdy produkt z tej serii jest wspaniałym pomysłem na pełnowartościowy posiłek, który dostarcza energii na wiele godzin przy jednocześnie doskonałym elementem codziennej diety. Dostarczając organizmowi niezbędnych substancji odżywczych, przez spożywanie tych produktów, szybko zaspokoimy głód. Więc jeśli tylko będzie w sprzedaży to nie zastanawiać się tylko korzystać :)

W ofercie znajduje się:
  • musli wielozbożowe z owocami moreli, ananasa i papai oferowane  w dwóch wariantach:
         - jednorazowa porcja – wygodna i praktyczna forma podania - wystarczy zalać letnią wodą i pełnowartościowy posiłek gotowy
         - opakowanie rodzinne – duża ekonomiczna paczka - sposób na pożywne śniadanie dla całej rodziny, dostarczające energii na wiele godzin
  • koktajl owocowy – przygotowany m.in. na bazie suszonych owoców wiśni i zarodków pszennych, bardzo łatwy w przygotowaniu - wystarczy dodać wodę o temperaturze pokojowej i wymieszać
  • baton musli – wspaniałe uzupełnienie diety, szybko dostarczy energii na wiele godzin w każdych warunkach - w pracy, w domu, podczas wyjazdu i w szkole. To świetna przekąska, którą można delektować się przez cały dzień
Więcej informacji można uzyskać na stronie: http://www.toeat.pl/


4 komentarze:

  1. Cieszę się, że Otmuchów ma taką ciekawą gamę produktów. Coraz lepszą w moim odczuciu. Jeszcze bardziej się cieszę, że to moje rejony :)
    Nawiasem mówiąc, nie wiesz w jakim przedziale cenowym są te musli? Nie widziałam ich jeszcze a jestem bardzo ciekawa. Jutro zacznę ich szukać! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam ceny tych produktów, ale w tej sprawie skontaktowałam się z Panią z marketingu, być może ona udzieli tych informacji. Jeśli otrzymam wiadomość na pewno podzielę się informacjami :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ciekawe produkty... Ja uwielbiam ich "mleczna piankę" jest bossskkkaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe tylko troszkę za drogie bo cena musli bedzie się wahać pomiędzy 20-24zł. a cena batonika pomiędzy 3,5 a 3,7 zł

      Usuń