środa, 29 sierpnia 2012

Bartolini - Makaron Eko Żytni Razowy Świderki




Informacje producenta

Producent: P.P.H Tabit
Skład: Mąka żytnia typ 2000 (razowa), woda.  
Przygotowanie: Gotować 4-6 minut w zależności od formy makaronu.
Przechowywanie: Makaron przechowywać w miejscu suchym i przewiewnym.  
Inne: Ekologiczny wegetariański 
Kraj pochodzenia: Polska  
Region pochodzenia: Otwock  
Opakowanie: 400 g  
Cena: 4,20 - 4,90


Wartości odżywcze na 100 g produktu:
Energia: 1378 kJ / 325 kcal
Białko: 8.4 g
Tłuszcz: 1.4 g
Węglowodany ogółem: 69.6 g
Opinia:
Makaron bardzo dobry gatunkowo, nie skleja się. Nie trzeba długo gotować, jednak odpowiednio miękki dla mnie był po 7 minutach. Zawiera śladowe ilości otrębów i zarodków. Dzięki brązowemu kolorowi i dużym świderkom można przyrządzić z niego wspaniałe, atrakcyjne potrawy. Podczas gotowania wydziela charakterystyczny zapach. Smak bardzo dobry.  Opakowanie przyjazne dla oka ;)

Potrawy jakie przygotowałam z użyciem makaronu Bartolini Eko Żytni Razowy :








1 komentarz:

  1. Nie miałam tego makaronu :)

    Pomożesz mi ? Potrzebuje jednej osoby zarejestrujesz sie tu ?
    http://shinybox.pl/?ref=041d121

    OdpowiedzUsuń