poniedziałek, 7 stycznia 2013

Paluszki krabowe w cieście

Składniki:

  • 3 opakowania paluszków krabowych (po 10 dag)
  • 10 łyżek mąki
  • 4 łyżki sosu rybnego Oyester
  • 1 jajko
  • olej do smażenia
Wykonanie:

Mleko roztrzepać z jajkiem, dodać sos rybny. Wsypać mąkę i dokładnie roztrzepać lub zmiksować. Paluszki moczyć w cieście i smażyć na oleju na rumiany kolor z obu stron.


Do przygotowania paluszków krabowych w cieście użyłam sosu rybnego Oyester ze sklepu Kuchnie Świata.
Po otworzeniu butelki nie spotkało mnie przykre doświadczenie, jakie czytałam w opiniach o innych sosach rybnych. Powąchałam i zdziwiło mnie to, że nie pachnie on rybą tylko... suszonymi grzybami :) Co do smaku to ciężko mi określić, bo to taka mieszanka, jest słony, kwaśny i jednocześnie słodki. Podkreślił smak paluszków krabowych i  aromat ciasta. Na pewno jeszcze nie raz użyję go w mojej kuchni.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz