piątek, 2 sierpnia 2013

Kolejna nowość w mojej kuchni - MAMMA MIA makarony

Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość od Pani z firmy Kupiec o nadanej przesyłce z nowościami tej firmy.
W przesyłce znalazłam makarony MAMMA MIA  : Muszelki, Kokardki i Spaghetti

W ofercie są też inne rodzaje makaronów.

"Makarony Mamma Mia produkowane są ze 100% pszenicy durum. Jest to specyficzna forma pszenicy, wyselekcjonowana spośród innych pszenic. Produkty na bazie durum są dla naszego organizmu korzystniejsze, zarówno pod względem odżywczym, jak i dietetycznym."
Przesyłka ta tym bardziej mnie ucieszyła, ponieważ makaronów tych nie ma na rynku, w związku z tym jestem jedną z niewielu osób, które mogą spróbować ten makaron jako pierwsze :)

Więcej informacji o makaronach możecie znaleźć na stronie : www.odmakaroniarzy.pl

4 komentarze: