piątek, 21 września 2012

Otręby żytnie - Kupiec

Firma Kupiec wprowadziła kolejną nowość - Otręby żytnie. Są one niesłychanie zdrowe bo bogate w wiele składników odżywczych i witaminy. Zalecane dzienne spożycie to 10-20 g otrąb.


Informacje producenta:

Wartość odżywcza 100g produktu:
Wartość energetyczna310kcal
1304kJ
Białko12,2g
Węglowodany48g
Tłuszcze2,1g
Błonnik25,3g

Otręby żytnie, to produkt otrzymywany podczas przemiału ziarna żyta. Stanowią bogate źródło błonnika, fosforu, magnezu, żelaza i cynku. Są doskonałym dodatkiem do jogurtów, kefirów i mleka. Można je również używać  do wypieku chleba oraz jako składnik panierki.
Cena: około 1,20 - 1,60 zł
Moja opinia:
Otręby dzięki wysokiej zawartości błonnika zapewniają prawidłowa przemianę materii. Firma Kupiec potrafi sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagającym konsumentom.Opakowanie z zamknięciem zajmuje niewiele miejsca i przy tym jest praktyczne - można wielokrotnie otwierać i zamykać, dzięki czemu otręby nie tracą świeżości, nie wilgotnieją. Dodatkowo na opakowaniu znajduje się wspaniały przepis na przekładaniec z musli. Otręby są bardzo zdrowe, więc warto je mieć w swojej kuchni. Świetnie pasują jako dodatek do mleka, jogurtów, zup, surówek czy koktajli. Są delikatne i smaczne. Polecam!
Otręby żytnie dostępne są w sklepach spożywczych na terenie całego kraju.
Ja użyłam otrębów do następujących potraw:








Musli z otrębami:
Do miseczki wsypałam musli, polałam jogurtem i posypałam otrębami.

2 komentarze: