poniedziałek, 10 czerwca 2013

Szybkie ciasto jogurtowe na zimno

Składniki:
  • 2 duże jogurty truskawkowe
  • 1 duży jogurt naturalny
  • 4 galaretki - różne smaki ( użyłam galaretek winiary o smaku - 1 mojito, 1 pina colada, 2 pink margarita)
  • opakowanie biszkoptów
  • truskawki
Wykonanie:
3 galaretki rozpuścić w połowie zalecanej na opakowaniu wody. Odstawić do wystudzenia. Na dno okrągłej formy wyłożyć biszkopty. Jogurt naturalny wymieszać z ostudzoną galaretką mojito i wylać na biszkopty. Wstawić do lodówki i odczekać aż stężeje. Tak samo postąpić z pozostałymi jogurtami i galaretkami (1 galaretkę zostawić do polania na wierz) Gdy trzecia warstwa jogurtowa stężeje na wierzch układać umyte i pokrojone w plasterki truskawki. Ostatnią galaretką zalać truskawki i wstawić do lodówki na minimum 2 h. Gotowe ! :)

* Zamiast jogurtów owocowych można użyć tylko jogurty naturalne, będzie lepiej widać kolory :) 

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie torciki ;) Bardzo ładnie się prezentują te ułożone truskawki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, starałam się je ładnie ułożyć :)

      Usuń
  2. anielskieprzysmaki.pl-uwielbiam ciacho na zimno.Zapraszam do nas.Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne ciacho uwielbiam takie na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. robiłam to ciasto chyba już 3 raz. Wszyscy chwalą :) Pychotka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobione i u mnie :-) ja mialam same galaretki truskawkowe , jogurty truskawkowe i jogurt naturalny , truskawki ulozylam identycznie teraz tężeje

    OdpowiedzUsuń