czwartek, 4 kwietnia 2013

Lestello

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania produkty firmy Lestello. Bardzo się ucieszyłam na wiadomość o możliwości wypróbowania tych produktów, bo szczerze mówiąc jeszcze nie miałam okazji. Markę Lestello również poznałam niedawno. Okazało się, że firma Makro K&K producent marki Lestello istnieje na rynku polskim od 1992 r. Głównym profilem działalności firmy jest konfekcjonowanie i produkcja artykułów zbożowych. Jest to obecnie jedna z wiodących firm zajmujących się produkcją i sprzedażą m.in. kasz i ryżu na rynku polskim. Produkty te są dostępne w niemal każdym regionie kraju, jak również za granicą.  

Zapraszam na stronę FB, gdzie organizowane są konkursy i przedstawiane różne nowinki.

A ja otrzymałam do testów:
  • Fasolę białą drobną
  • soczewicę czerwoną
  • soczewicę zieloną
  • ciecierzyce
  • fasolę jaś tyczny
  • kaszę gryczaną
  • ryż brązowy długi
  •  
Niektóre produkty już wykorzystałam a inne pierwszy raz mam w kuchni, dlatego muszę dobrze przemyśleć co z nich przygotować :) Zapraszam wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz