wtorek, 5 maja 2015

Serenada - kampania Streetcom

Jakiś czas temu udało mi się zakwalifikować do kampanii Streetcom. Tytuł kampanii to Serenada i dotyczy serów Salami. 

Na zdjęciu tylko dwa opakowania ( sery bardzo dobre, więc i szybko się rozeszły ;)  )

Otrzymałam w sumie osiem opakowań sera Salami Serenada w plasterkach - 150 g każdy.

Oprócz serów otrzymałam również ulotki oraz pudełko, w którym można przechowywać ser salami - świetne rozwiązanie aby ser był dłużej świeży.
Dodatkowo książeczka z przepisami, które na pewno wykorzystam w swojej kuchni.

Ser ma jak dla mnie odpowiednią grubość plasterków, można przygotować z bardzo wiele potraw. Cieszę się że mogłam wziąć udział w kampanii i spróbować sery. 


Polecam zalogowanie się na Streetcom . Będziecie mieć możliwość wzięcia udziału w różnych kampaniach i jako jedni z pierwszych próbować różnych produktów.

1 komentarz: