poniedziałek, 4 listopada 2013

Wyniki

Bardzo dziękuję wszystkim  za udział w konkursie. Dziękuję również za wszystkie wspaniałe wspomnienia smaków sprzed lat. O niektórych nawet ja zapomniałam, ale dzięki Wam wspomnienia wróciły :)

Pisaliście o koglu-moglu, ciasteczkach, chlebku ze śmietaną i cukrem i wielu innych wspomnieniach.

Wszystkie czytałam bardzo uważnie i sprawiało mi to ogromną radość.

Laureatami konkursu są:
- Adam "kochacwszystko"
- Edyta "Edka767"
- Ewka
- Kasiunia
- Iwona "izioni smaki"


Gratuluję zwycięzcom. W związku z tym, że nie mam maili do wszystkich , proszę o kontakt i podanie adresu do wysyłki na : edzia1301@gmail.com

2 komentarze:

  1. Zagladam, aby zobaczyć co słychać, a tu taka niespodzianka :) Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję. Adres właśnie wysłałam.

    OdpowiedzUsuń