wtorek, 28 sierpnia 2012

SAGA - papier do pieczenia i gotowania

 Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zakupem papieru do gotowania. Dużo czytałam o nim , ale ciągle mnie zastanawiało jakie on ma właściwości i co sprawia że dania są tak smaczne. Nie miałam możliwości jego zakupu, a tu niespodziewanie pewnego dnia otrzymałam zestaw papieru SAGA do przetestowania. 
Nie ukrywam, jest to dla mnie nowość, ponieważ nigdy nie gotowałam w papierze.
Jak pisze producent dzięki stosowaniu tego papieru można uzyskać wiele korzyści. Posiadają szerokie zastosowanie w gastronomii. Dzięki stosowaniu papierów Saga zaoszczędzimy czas i pieniądze. Dodatkowo papier ten chroni naczynia i blachy do pieczenia przed zabrudzeniem. Ograniczając ich zmywanie uchronimy je przed codziennym zużyciem. Papiery SAGA zaprojektowane są dla poprawy doznań wzrokowych, zapachowych a przede wszystkim smakowych przygotowanych potraw.


Na stronie SAGA można znaleźć wiele ciekawych pomysłów na zastosowanie papieru, a także mnóstwo inspiracji do sposobu podania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz